www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / nierzyczliwi sąsiedzi (3406 - wyświetleń)
- Autor paluch1985 Dodany 2010-02-14 01:32
Witam wszystkich.Czy ktoś mi powie ,czy można coś poradzić,mój brat cioteczny ,który porusza się na wózku inwalidzkim ,jest ze tak powiem  ""uwięziony " na siódmym piętrze bloku ,oczywiście blok ten posiada windę ,ale aby dostać się na zewnątrz trzeba pokonać strome schody ,co jest uciążliwe dla  dorosłego wspanialego człowieka,który aby wyjść na spacer musi czekać aż ,któryś z domowników będzie miał czas .Z tego co się orientuje to wujek ,ojciec  mojego brata starali się o przystosowanie klatki schodowej dla osób niepełnosprawnych(było to już bardzo temu ,jakieś kilkanaście lat wstecz) ale co się okazało nie zgodzili się na to mieszkańcy bloku.Nie znam się na przepisach ,nie wiem co i jak trzeba zrobić,ale zastanawiam się czy można wogóle cokolwiek w tej sprawie zdziałać.Przepraszam za wszelkie błędy .To mój pierwszy post.Wybaczcie.Pozdrawiam:)
Nadrzędny Autor maltabar Dodany 2010-02-14 08:43
Witaj i błędami się nie przejmuj,myślę ,że ktoś z Centrum ci odpowie ale pewnie w poniedziałek
Pozdrawiam i witam na forum
Nadrzędny Autor WERBENA Dodany 2010-02-14 09:57
Witam
Dobrze napisałeś, zarządca bloku musi mieć zgodę wszystkich lokatorów, mieszkańców tego bloku na przerobienie wejścia.
I Tu na Forum Dużo Pisaliśmy u utrudnieniach niepełnosprawnym. Na spokojnie przeczytaj te tematy. Wstąpiliśmy do UE  , jednak Niepełnosprawni nadal są uwięzieni w swoich domach, utrudniony dostęp do instytucji publicznych ...