www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / Sportowcy niepełnosprawni (5077 - wyświetleń)
- Autor galija Dodany 2010-02-16 12:10
Witam serdecznie

Jestem studentką V roku socjologii i piszę pracę mgr dotyczącą sportowców niepełnosprawnych.
Zwracam się z wielką prośbą do osób pełnoletnich niepełnosprawnych uprawiających sport i przynależących do klubu sportowego, czy stowarzyszenia o poświęcenie trochę czasu i wypełnienie ankiety.
Zapewniam, że wyniki będą wykorzystane tylko do badań naukowych. Każdy głos będzie dla mnie bardzo cenny i będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które byłyby skłonne odpowiedzieć anonimowo na pytania zamieszczone w ankiecie.

Wszystkie osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem: hanka09@interia.pl. Na podany adres wyślę ankietę do wypełnienia.

Bardzo proszę o pomoc i z góry wszystkim dziękuję

Hania
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2010-02-16 14:23
Witaj Haniu. Chętnie bym obejrzała Twoja ankietę ale Ty podajesz tylko adres e mail ja zaś swego nikomu obcemu nie udostępniam. Proponuję wkleić tu ankietę.
Nadrzędny Autor Boginka Dodany 2010-02-17 19:13

> Proponuję wkleić tu ankietę.


To nie zawsze jest proste. Jeżeli ktoś wykonał ankietę w odpowiednim serwisie, to musi wypuścić tylko link. Ale bywa też tak, że (z różnych powodów) ankieta jest w formie plików tekstowych i wtedy:

- trzeba by znaleźć miejsce na serwerze
- być może mieć także zezwolenie na udostępnianie (bo przecież z Internetu może ściągnąć każdy)
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2010-02-17 19:51
Witaj Boginko. No cóż strata Hani. Nie podaję swego e mail.
Nadrzędny - Autor j_kowal Dodany 2010-02-17 22:24