www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / szukam pracy zdalnej ale niekoniecznie ( katowice i okolice) (7196 - wyświetleń)
- Autor waldemar1973 Dodany 2010-02-23 19:42 Zmieniony 2010-02-23 19:57
jestem osobą niepełnosprawną, nie mam problmów z poruszaniem się. Szukam pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy. Najchętniej przez internet ale nie tylko. szybko się uczę i przyswajam wiedzę, ale mam dosyć nieaktywności zawodowej. znam się na projektach unijnych a także pisałem założenia do projektów edukacyjnych.
mogę przesłać opracowania. Interesuje mnie praca w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych, ankiet. Z wykształcenia jestem politologiem.
Może ktoś z osób niepełnosprawnych mających firmę mnie zatrudni np prowadzący agencję ubezpieczeń kredytową.Mam odpowiednie uprawnienia
Na życzenie wyślę dokumenty aplikacyjne. Katowice i okolice. Nie akwizycja i ubezpieczenia na życie.
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2010-02-23 21:58
Panie Waldemarze - takie pytanie, przeglądał Pan to forum zanim umieścił Pan tutaj swój anons?
Nadrzędny - Autor eligiusz Dodany 2010-02-24 10:58
A co ? po przegłądnięciu tego forum,nie mógł zamieścić tego anonsu? Czy z uwagi na fakt,że na forum są sami "ciemniacy"?
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2010-02-24 16:15 Zmieniony 2010-02-24 16:21
Głownie z uwagi na to, że udziela się tutaj (wedle moich obserwacji przynajmniej) niewielu pracodawców. Są lepsze miejsca i to w ramach tej samej strony: http://niepelnosprawni.pl/ledge/x/29621. Są też jeszcze ciekawsze miejsca, ot choćby portal pośrednictwa pracy POPON. Z głowy mogłabym wymienić co najmniej kilka innych miejsc gdzie warto zajrzeć jeżeli ktoś szuka pracy zdalnej.