www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / Proszę o radę (2783 - wyświetleń)
- Autor drypka Dodany 2010-03-20 20:47
Proszę o wyjaśnienie, czy możliwe jest załatwienie z jakiegoś (jakiego?) źródła komputera dla 24-letniej dziewczyny. Córka ma 4-kończynowe porażenie mózgowe, ręce raczej niesprawne (zatem nie mogłaby się posługiwać myszą i klawiaturą), zatem musiałoby to być jakieś specjalne oprzyrządowanie, np. poprzez odczyt...nie wiem nie znam się na tym, ale słyszałam, ze jest coś takiego. Ponadto córka przebywa w ośrodku dla niepełnospr. tzw DPS-ie, jest w intelektualnej normie, jednak z powodu stanu fizycznego nie mogła uczęszczać do normalnej szkoły i edukację ukończyła na I klasie liceum (wtedy jeszcze) w domu. Gdyby ktoś jeszcze wiedział, czy jest jakaś możliwość kontynuowania nauki lub w ogóle jakiejś edukacji dla takiej osoby? Czy może jest już ... za stara? Wracając do komputera, gdzie można ewentualnie i jak starać się o taki komputer? Córka jest chłonna wiedzy, a ośrodek nic nie może jej zaproponować, zatem osoba myśląca jeszcze bardziej zapada się w sobie i traci chęć do życia.
Ponadto może ktoś słyszał o możliwości, nawet odpłatnego wyjazdu wakacyjnego z jakąś grupą młodzieży katolickiej, dla niepełnosprawnej?
Będę wdzięczna za wszelkie rady i pomoc w przedstawionych tu kwestiach.
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2010-03-21 14:34 Zmieniony 2010-03-21 15:21
Nie jestem specjalistą ale spróbuję odpowiedzieć na Twoje pytania:

> czy możliwe jest załatwienie z jakiegoś (jakiego?) źródła komputera dla 24-letniej dziewczyny.