www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Komentarze do artykułów / internet medium pomagające osobom niepełnosprawnym ruchowo (7373 - wyświetleń)
- Autor karola785 Dodany 2010-06-21 17:44
Witam,

jestem studentką 5 roku socjologii. Piszę pracę magisterską "Internet jako medium pomagające osobom niepełnosprawnym ruchowo." Mam ogromną prośbę. Jeżeli jesteś osobą niepełnosprawną ruchowo proszę podziel się swoimi spostrzeżeniami.
Jakie strony internetowe najczęściej przeglądasz (o jakiej tematyce) i co Cię w nich najbardziej interesuje?
Czy nawiązałeś/aś jakieś znajomości przez Internet?
Czy Internet pomógł Ci w wykształceniu, życiu zawodowym?
Czy strony internetowe poświęcone problemom osób niepełnosprawnych są wystarczająco pomocne?
Czego brakuje Ci w informacjach znalezionych w Internecie?

Z góry dziękuję za pomoc.

Karolina
Nadrzędny - Autor barbara33 Dodany 2010-06-21 18:43
następna wygodnisia chcąca być mgr za nic od siebie żenada
Nadrzędny - Autor karola785 Dodany 2010-06-21 18:46
nie po prostu muszę w mojej pracy uwzględnić opinie osób niepełnosprawnych i muszę to zrobić za pośrednictwem internetu. Takie mam wytyczne promotora. Czy to tak trudno zrozumieć?
Nadrzędny - Autor barbara33 Dodany 2010-06-21 18:52
a czy tak trudno zrozumieć że on to nie siła robocza która wszystko robi za darmo
Nadrzędny - Autor karola785 Dodany 2010-06-21 18:56
Nie chcesz - nie pisz. Bez komentarza
Nadrzędny - Autor barbara33 Dodany 2010-06-21 18:59
mgr kosztem on  żenada
Nadrzędny Autor karola785 Dodany 2010-06-21 19:25