www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Komentarze do artykułów / Pan premier a prawo nabyte "mundurowych" (5632 - wyświetleń)
- Autor kciuki Dodany 2011-04-06 21:38
Pan Premier a nietykalne "prawo nabyte"
ja jako zwykły wcześniejszy emeryt-były rencista-namawiany kiedyś do przejścia na wcześniejszą emeryturę by zmniejszyć liczbę rencistów-miałam mieć też nietykalne "prawo nabyte" do przeliczania mojej wcześniejszej emerytury i co mam? "Guzik z pętelką"-ZUS już dwa lata odmawia mi PRZELICZENIA EMERYTURY..."wygaszając przywileje??? " .... na ludziach chorych i spracowanych (bo pracuję już 36 lat -ale od 20 lat w bardzo zmniejszonym wymiarze godzin i na zmienionym stanowisku)...a proponowana nowa emerytura jest niższa ,bo hipotetyczny wskaźnik 130% potrzebny do przeliczenia według coraz to nowszych nowelizacji jest nieosiągalny dla osób niepełnosprawnych .Oby więc  i "mundurowi "się "nie przejechali" na powyższych obietnicach...pewnie narazie są Ich głosy potrzebne w jesiennych wyborach...  ech życie...
     
Nadrzędny - Autor 123456 Dodany 2011-04-08 10:40