www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Praca magisterska (5712 - wyświetleń)
- Autor Magdalena Kossakowska Dodany 2011-04-24 10:21
Witam!

Nazywam się Magdalena Kossakowska.
Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich uzupełniających na kierunku pedagogika pracy socjalnej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Prowadzę badania na temat osób niepełnosprawnych na rynku pracy.
Badania są anonimowe, a uzyskane tą drogą wyniki posłużą wyłącznie do napisania mojej pracy magisterskiej.

Jeśli ktoś z Państwa chciałby wziąć udział w tym badaniu, wypełnić ankietę i przez to podzielić się własnymi spostrzeżeniami, proszę o kontakt na e-maila:
magdulinka-kosia@wp.pl.

W wiadomości zwrotnej prześlę kwestionariusz ankiety do wypełnienia.

Będę bardzo wdzięczna za udzieloną pomoc i z góry dziękuję:)

Pozdrawiam
Magdalena Kossakowska
Nadrzędny Autor f_felicita Dodany 2011-04-26 10:14
Witam serdecznie,

czy ktoś z Was studiował arteterapię, bądź muzykoterapię ??

Jeśli tak, bardzo bym prosiła o opinie o tych kierunkach. :-)

www.kuchnie.apartamenty.pl
Nadrzędny Autor chudini0505 Dodany 2011-04-26 11:14
Szukasz ciekawej pracy? Polecam stronę: http://ogniwo.net/ Tutaj znajdziesz coś dla siebie :-)
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2011-04-26 18:40
chudini0505 czy musisz wlepiać te śmiecie wszędzie? Nie masz nic do powiedzenia to noic nie pisz. Chyba cie zablokuję byś nie grał na nerwach.
Nadrzędny - Autor chudini0505 Dodany 2011-04-27 08:58
a blokuj , choć wydaje mi się, że każdy powinien pisać co mu się podoba to nie komuna :-)
Nadrzędny - Autor lidian Dodany 2011-04-27 18:58
A zauważyłeś jaki jest temat wątku? Komuny nie ma ale to nie znaczy , że wszystko Ci wolno.
Nadrzędny - Autor chudini0505 Dodany 2011-05-01 22:55