www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / badania do pracy magisterskiej (2406 - wyświetleń)
- Autor Evelina Dodany 2011-05-09 13:59
Witam serdecznie, mam na imię Ewelina i jestem studentką 5 roku doradztwa zawodowego i personalnego na Uniwersytecie im A. Mickiewicza w Poznaniu. Piszę prace na temat sytuacji osób niepełnosprawnych na polskim rynku pracy oraz dyskryminacji w pracy, stąd moja ogromna prośba o pomoc przy badaniach. Dołączam link do ankiety i bardzo proszę o jej wypełnienie. Pozdrawiam ciepło i z góry dziękuję za pomoc!

http://www.ankietka.pl/ankieta/61504/sytuacja-osob-niepelnosprawnych.html
Nadrzędny - Autor Enigmaaaaaa Dodany 2011-05-19 19:39
Witam wszystkich,

Piszę pracę magisterską na temat systemu i hierarchii wartości osób niepełnosprawnych sensorycznie.
Szukam osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i niedosłyszących, którzy mogliby wypełnić kwestionariusz ankiety, niezbędny do mojej pracy.
Jeżeli ktoś miałby ochotę mi pomóc, proszę odezwać się na mojego maila: enigmaaaaaa1@wp.pl aby otrzymać kwestionariusz do wypełnienia.
Sama zaliczam się do grona i wypełniłam stworzoną przez siebie ankietę ;-)

Pozdrawiam !

P.s. Zależy mi na czasie.

Beata
Nadrzędny Autor bober Dodany 2011-05-19 20:02