www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Szanse i zagrożenia życiowe osób niepełnosprawnych ruchowo (4392 - wyświetleń)
- Autor lenainen Dodany 2011-05-18 21:11
Witam serdecznie, jestem studentką drugiego roku socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego i przeprowadzam badania na temat: "Szanse i zagrożenia życiowe w życiu osób z niepełnosprawnością ruchową". Ankieta zawiera 23 pytania plus pytania metryczkowe, czas wypełnienia ankiety szacuję na 10-25 minut. Ankieta skierowana jest do osób z niepełnosprawnością ruchową powyżej 18 roku życia. Ps. Jeśli ktoś z Państwa ma możliwość skierowania ankiety do znajomych z niepełnosprawnością ruchową, to będę bardzo wdzięczna. Katarzyna Matuszyńska

link:http://www.ankietka.pl/ankieta/61299/sza...chowa.html
Nadrzędny - Autor lidian Dodany 2011-05-18 21:15
Piszesz do niepełnosprawnych a nie do niemyślących. Wystarczy taki wątek wkleić w jednym miejscu.
Nadrzędny - Autor lenainen Dodany 2011-05-18 21:20
przepraszam mój błąd, chciałam po prostu, żeby ankieta trafiła do jak największej ilości respondentów, a zależy mi na czasie i na rzetelności przeprowadzonych badań.
Nadrzędny - Autor lidian Dodany 2011-05-18 21:43
Zaczęłam wypełniać ankietę, ale zrezygnowałam ponieważ nie ma w niej możliwości powiedzenia po prostu nie. Np w punkcie chyba nr 3. Również punkty dotyczące założenia rodziny są nieprecyzyje, bo myślę że ankietę mogą także wypełniać osoby już pozostające w związkach a takich odpowiedzi nie ma. Chyba, że chcesz , aby ankietę wypełniały bardzo młode osoby. Jest jeszcze wiele innych niedociągnięć więc mimo chęci nie mogę Twojej ankiety wypełnić. :-)
Nadrzędny - Autor lenainen Dodany 2011-05-18 22:10 Zmieniony 2011-05-18 22:16
masz racje, dzieki za trafną uwage, rzeczywiście w pytaniu 3 kafeteria odpowiedzi jest nieprecyzyjna...