Urządzenie RGH-II montowane jest w samochodach użytkowanych przez osoby z niedowładem lub brakiem prawej nogi oraz w samochodach użytkowanych przez osoby z niedowładem lub brakiem obu nóg.
Podstawowym elementem urządzenia RGH-II jest dźwignia sterująca umieszczona na podłodze samochodu w pobliżu dźwigni zmiany biegów.
Dźwignia sterująca - połączona teleskopowo z pedałem hamulca - zakończona jest rękojeścią.
Odpychanie dźwigni do przodu pojazdu powoduje hamowanie samochodu, a pokręcanie rękojeści - przyśpieszanie samochodu.
RGH-II (ręczne sterowanie przyśpieszeniem i hamulcem) jest jedynym całkowicie Polskim urządzeniem tego typu posiadającym Certyfikat Zgodności. Proces certyfikacji rozpoczeliśmy w połowie 2010 roku, i zakończoliśmy sukcesem w kwietniu 2011 roku. Instytucją certyfikującą jest Instytut Transportu Samochodowego
http://www.cebron.com.pl/tel 4923162