www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / pomoc w pracy mgr- turystyka osób niepełnosprawnych ruchowo (8761 - wyświetleń)
- Autor olga_klimczyk Dodany 2011-12-16 10:25
Dzień dobry.
Nazywam się Olga Klimczyk i studiuję turystykę i rekreację na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.Piszę pracę magisterską na temat "Turystka osób niepełnosprawnych ruchowo. Struktura i motywy wyjazdów". Chciałam się zwrócić z ogromną prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety znajdującej się pod tym linkiem http://www.ankietka.pl/ankieta/75078/tu ... azdow.html

Pytania są dosyć ogólne, gdyż szczegółowe informacje zbieram w trakcie rozmów z osobami niepełnosprawnymi, ale potrzebuję szerokiego badania ogólnego i do tego właśnie służy ta ankieta. Dlatego byłabym wdzięczna za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Nadrzędny - Autor Traper50 Dodany 2011-12-16 12:21
Witaj
Twoja ankieta jest niekompletna. W punkcie 9 brakuje 1-dniowych wyjazdów ( to też turystyka )
Punkt 10 wtedy < nie dotyczy >

Pozdrawiam i życzę powodzenia
Marian
Nadrzędny Autor lidian Dodany 2011-12-16 13:10
punktu 10 nie wypełniłam
Nadrzędny - Autor olga_klimczyk Dodany 2011-12-19 10:34
Witam. W punkcie 9 nie dodałam jednodniowych wyjazdów, ze względu na literaturę z której korzystałam przez całe studia- jest tam napisane iż wyjazdy turystyczne muszą trwać ponad 24 godziny i odbywać się poza miejscem zamieszkania a więc co za tym idzie musi być również jakaś forma noclegu :-) dlatego ankieta została tak skonstruowana
Nadrzędny Autor Traper50 Dodany 2011-12-19 11:27
Witaj

Tak to jest , jak urzędnicy z góry określają przepisy. Zgodnie z tym tokiem myślenia osoba jadąca na 1 dzień np. w góry jest tam tylko
< odwiedzającym >. Ktoś tam pomylił pojęcia. Przez tyle lat chodzenia po górach uprawiałem " turystykę " a nie " odwiedzanie "

Pozdrawiam
Marian