Witam serdecznie.
Obecnie posiadam umiarkowany stopień niepełnosprawności, pracuję na umowę o pracę w prywatnej firmie na stanowisku pracownik biurowy. Pracodawca pobiera dofinansowanie do mojej pensji z PFRON. Umowę mam do końca marca 2012. Myślę że pracodawca przedłuży mi tą umowę. Obecnie w pracy zajmuję się szkoleniem pracowników, by zwiększyć ich możliwości w posługiwaniu się językiem angielskim. Jak widać nazwa mojego stanowiska pracy nie odpowiada dokładnie temu co robię. W związku z tym mam pytanie: czy istnieją trudności które uniemożliwiają zmianę nazwy stanowiska pracy na bardziej zgodną z zakresem obowiązków? Czy np jeśli mój pracodawca nie ma w zgłoszonym do odpowiednich urzędów spisie profilu działalności przeprowadzania szkoleń wewnętrznych, to czy może mnie zatrudnić na stanowisku np specjalista ds komunikacji w języku angielskim?
Zależy mi na tej zmianie nazwy stanowiska pracy żebym mógł lepiej dokumentować później swoje doświadczenie zawodowe. A teraz jest dobry moment do zmiany, wraz z nową umową o pracę.
Proszę o poradę, czy w ogóle jest sens rozmawiać o tym z pracodawcą, czy jest to sprawa do załatwienia.
Z wyrazami szacunku
kazoo