www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / Praca mgr na temat integracji sensorycznej. (5970 - wyświetleń)
- Autor LadyM Dodany 2012-03-23 13:18
Witam wszystkich rodziców i forumowiczów. Jestem studentką fizjoterapii i piszę pracę magisterską na temat oceny ryzyka wystąpienia zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci niepełnosprawnych. Prosiłabym o wyrażenie swojej opinii i pomoc w gromadzeniu materiałów badawczych w formie wypełnionych kwestionariuszy Z. Przyrowskiego. Kwestionariusz jest anonimowy a zawarte w nim wyniki posłużą tylko i wyłącznie do oceny statystycznej w pracy oraz zostaną dołączone do mojej indywidualnej wiedzy z tego zakresu. Pytania odnoszą się do dotyku dziecka, równowagi i ruchu, koordynacji, napięcia mięśni, słuchu, wzroku, węchu oraz uwagi i zachowania. Forma ankiety "TAK" / "NIE". Zainteresowanych rodziców proszę o kontakt, ponieważ nie mam możliwości dodania tutaj na forum tego kwestionariusza. Pomogą mi Państwo w moich badaniach? Z góry dziękuję za poświęcony czas. Ankietę wyślę na maila każdemu z osobna. Pozdrawiam wszystkich gorąco! Marlena
Nadrzędny Autor paulina lukas Dodany 2012-05-08 13:04
Witam.