www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / Prośba o pomoc w badaniu (4501 - wyświetleń)
- Autor jnn88 Dodany 2012-04-20 12:33
Szanowni Rodzice,
zwracam się do Was z ogromną prośbą o udział w badaniu kwestionariuszowym. Nazywam się Joanna Bul i jestem studentką psychologii. Piszę pracę magisterską na temat jakości małżeństwa w rodzinach posiadających dziecko autystyczne. Moje badania mają na celu dotarcie do jak największej liczby małżeństw, po pierwsze, aby wyniki były jak najbardziej rzetelne i miarodajne, ale też dlatego, że mogą pomóc one w propagowaniu problematyki funkcjonowania małżeństwa w środowisku naukowym i być może w przyszłości pomóc Wam.
Zamieszczam link do ankiety i z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDY5QTgzbmJpVGd2SkRraFlieHJlNVE6MQ
Nadrzędny Autor Sonka Dodany 2012-06-08 19:58 Zmieniony 2012-06-08 20:00
Jak to " na temat jakości małżeństwa" - sformułowanie chyba niezbyt właściwe, to tak jakby jakość kobiet, mężczyzn, studentów.... Co z tego wynika? Czepiam się, ale skoro się o coś prosi to trzeba umieć dobrze to wyrazić:-(

Po drugie " mogą pomóc one w propagowaniu problematyki funkcjonowania małżeństwa w środowisku naukowym" - wydaje mi się, że owe małżeństwa bardziej interesowałoby funkcjonowanie w swoim środowisku - rodzinnym, a nie naukowym. Strona naukowa nie należy do nich, tym zajmą się specjaliści....
Nadrzędny - Autor Ella. Dodany 2012-06-09 20:18
Ostatnio prawie wszystkie ankiety chcą wiedzieć ile kto zarabia. Też się czepiam bo w/g mnie nikomu nic do tego ile mam w portfelu. Takich ankiet nie wypełniam.
Nadrzędny - Autor barbara33 Dodany 2012-06-09 21:39
a ja nie wypełniam żadnych bo i tak wielkie g z tego jest jak przyjdzie co do czego
Nadrzędny - Autor Sonka Dodany 2012-06-10 13:36