www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Jak obliczyć urlop? (3077 - wyświetleń)
- Autor Małgorzata37 Dodany 2012-09-28 14:41
Witam;
W sierpniu 2011roku otrzymałam orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. W sierpniu 2011r podjęłam również pracę na 3/4 etatu, gdzie pracowałam do 05.kwietnia 2012 roku. O5 maja podjęłam nowa pracę na cały etat. Bardzo proszę o informację, ile należy mi się urlopu na dzień dzisiejszy tj. 28 wrzesień wraz z dodatkowym urlopem dodatkowym 10dni. Mój pracodawca twierdzi, że nie należy mi się dodatkowe 10 dni, bo nie przepracowałam u niego ponad roku. czy ma rację? Dodatkowy urlop liczy sie po przepracowaniu jednego roku u jednego pracodawcy czy roku niezależnie u ilu pracodawców? I jeszcze jedno pytanie, czy jeżeli pracuję u niego od maja tego roku urlop liczy mi się dwa dni za każdy miesięc czy jak to wygląda? oraz czy od stycznia będę miała pełne 20 dni urlopu plus dodatkowe 10 dni czy znowu za każdy miesiąc po dwa dni? Bardzo proszę o odpowiedź.
Dziękuję. Pozdrawiam wszystkich.
Nadrzędny - Autor REA Dodany 2012-09-28 15:54
Ale pogmatwałaś :-) Jakie 2 dni? Urlop wypoczynkowy zależy od stażu pracy do którego dolicza się szkołę ponadpodstawową. Wyliczasz go w skali roku. Największy wymiar to 26 dni. 10 dni to dodatkowy urlop rehabilitacyjny, należy się po przepracowaniu roku gdziekolwiek.
Nadrzędny - Autor michal_pietrzykowski Dodany 2012-10-20 22:40
18 dni urlopu przysługuje po przepracowaniu roku
20 dni urlopu przysługuje po przepracowaniu 6 lat
26 dni urlopu przysługuje po przepracowaniu 10 lat
A co do urlopu dodatkowego 10 dni to nalezy się nam co roku
Nadrzędny Autor REA Dodany 2012-10-21 17:16

>A co do urlopu dodatkowego 10 dni to nalezy się nam co roku<