www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Warunki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Polsce-badanie (12486 - wyświetleń)
- Autor judymicha Dodany 2013-01-07 16:05
Witam serdecznie!
Widziałam, że w listopadzie pewna studentka dodała prośbę o wypełnienie ankiety do pracy licencjackiej. Postanowiłam założyć jednak nowy wątek i zwracam się z podobną prośbą, aczkolwiek ankieta jest inna.

Jestem studentką z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście mogli wypełnić dla mnie ankietę, która jest częścią mojej pracy magisterskiej i potrzebna mi jest do jej napisania. Badanie dotyczy warunków zatrudnienia jakie oferują w obecnych czasach osobom niepełnosprawnym pracodawcy.
Mam niewiele czasu. Bardzo proszę wszystkie aktualnie aktywne zawodowo osoby o wypełnienie. Ankieta jest oczywiście anonimowa i posłuży jedynie celom naukowym.
WYPEŁNIENIE NIE POWINNO ZABRAĆ WIĘCEJ NIŻ KILKA MINUTEK (22 krótkie pytania wyboru).

A oto link do ankiety:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGVrQUtVdHd4SXViVjRiMkRtSUpnUEE6MQ#gid=0

Z góry serdecznie dziękuję :-)
Judyta Michalska
Nadrzędny - Autor trolla Dodany 2013-01-22 10:28
niestety link do ankiety nie działa, owszem kilka osób twierdziło że poszukują materiałów do pracy licencjackiej czy magisterskiej, chciała pomóc ale niestety nie odpowiadją na maile
Nadrzędny - Autor judymicha Dodany 2013-01-22 13:35
Dziękuję za chęć pomocy :-)
Link rzeczywiście już nie działa, bo jak pisałam mam niewiele czasu i w związku z tym wyłączyłam przedwczoraj możliwość wypełniania, gdyż obecnie muszę już spieszyć się z pisaniem analizy wyników.
Jeszcze raz dziękuję za chęci!

Pozdrawiam
Judyta M.
Nadrzędny - Autor 62norbi03 Dodany 2013-01-22 23:21 Zmieniony 2013-01-22 23:28