www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Składki- ulgi (9843 - wyświetleń)
- Autor lubka Dodany 2013-01-08 21:41
Witam wszystkich. Jestem nowa, zdeterminowana i zupełnie zielona :-) Ale od początku. Mam znaczny stopień niepełnosprawności, skończone studia i ...posuchę finansową. Przepracowałam rok, zdrowie zawaliło i od ośmiu lat siedzę w domu na utrzymaniu męża. Renty się nie dorobiłam. Do pracy nie pójdę, bo z cewnikiem i pieluchą raczej nikt mnie nie zatrudni, ale bezczynność i bieda powoli mnie zabija. Mam jednak pomysł na malutki własny interes, taki wirtualny, w internecie. Na początek chciałabym tylko, aby zarabiał sam na siebie, w znaczeniu- nie chciałabym do niego dopłacać. Ale jestem zupełnie zielona w temacie, niestety. Interesuje mnie to, ile kosztowałby mnie comiesięczne składki- wszystko w sumie, co oddaje się do kasy państwowej. Oczywiście, poza podatkiem. Mam na myśli składki najniższe, bo z tego co wiem, mogę je płacić w różnej wysokości. W internecie pisze się ogólnie o dofinansowaniu składek. Mnie interesuje, jakie rzeczywiste kwoty musiałabym co miesiąc rezerwować. Może znajdzie się tu ktoś, kto pomoże? Z góry dziękuję.
Nadrzędny - Autor 62norbi03 Dodany 2013-01-08 22:04
Musiałbym wiedzieć czy, mieszkasz w dużym mieście, czy w małej mieścinie, bo w dużych miastach jest coś takiego jak bezpłatna strefa internetu bezprzewodowego, tylko byłby ci potrzebny specjalny modem do odbioru wi - fi a podłącza się go przez gniazdo USB w komputerze...  
Nadrzędny - Autor lubka Dodany 2013-01-08 22:17
Nie rozumiem, mam internet :-)
Nadrzędny - Autor 62norbi03 Dodany 2013-01-08 23:34