www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Wielka prośba o pomoc (4015 - wyświetleń)
- Autor madzai Dodany 2013-04-04 19:42
Witam serdecznie wszystkich na forum!
Bardzo proszę o pomoc, chodzi o wypełnienie ankiety. Jestem studentką i piszę pracę na temat aktywizacji
zawodowej osób niepełnosprawnych. Każda wypełniona ankieta jest dla mnie bardzo ważna.
Poniżej zamieszczam link do ankiety.

http://www.ebadania.pl/68b432c2b94e08ff

Chętnie przyjmę wszelkie sugestie : m.z31@o2.pl
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Magda
Nadrzędny - Autor bonafides Dodany 2013-04-04 20:34
Ciagle odnosze negatywne wrażenie, iz te ankiety on-line, to lenistwo przyszłych studentów.
Nadrzędny - Autor w-zetka Dodany 2013-04-04 22:24
Tak, bo w moich czasach się biegało po odpowiednich do kierunku grupach zawodowych, miejscach pracy, nawet siedziało przy łózkach z chorymi, jesli takie info było potrzebne, itp.,rozmawiało indywidualnie, wyjaśniało wątpliwości, czasem nawet wracało.
E-ankiety może dla zabawy wypełnić każdy mały Kaziu i tyle pożytku z tych "badań naukowych".
Nadrzędny Autor trolla Dodany 2013-04-05 08:29
a ja nie wypełniam bo nie te klimaty, poza tym pytania i odpowiedzi w takich ankietach mają charakter tendencyjny wskazujący na niedomówienia
jak studiowałam zarządzanie i marketing to też w ramach zajęć z marketingu właśnie musieliśmy przygotować ankietę jako materiał badawczy i naszym zadaniem było ustalenie grupy docelowej oraz celu badania, przy wypełnianiu wśród wytypowanych osób musieliśmy uwzględnić wiele rzeczy pomagających ustalić nasz tok myślowy i opisać to w materiałach uzupełniających, może to zabrzmiało zagadkowo ale chodziło o logikę badania a nie o machinalne wybieranie odpowiedzi
- tak
- nie
- nie wiem (nie dotyczy)
Nadrzędny Autor madzai Dodany 2013-04-08 19:50
Drodzy forumowicze,