www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / O uwarunkowaniach aktywności i pasji w życiu ^^ (6645 - wyświetleń)
- Autor idm.mbox Dodany 2013-04-09 19:18 Zmieniony 2013-04-09 19:34
Dzień dobry,
Nazywam się Daniel i jestem studentem V roku psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła. Pod okiem dr hab. Wojciecha Otrębskiego prof. KUL staram się dociec uwarunkowań aktywności osób niepełnosprawnych ruchowo a temat mojej pracy to: „Osobowe i środowiskowe uwarunkowania poziomu aktywności osób niepełnosprawnych ruchowo”.

Dlatego serdecznie chciałbym zachęcić do wzięcia udziału w tych anonimowych badaniach dorosłe osoby z wrodzoną lub nabytą przed 5 rokiem życia niepełnosprawnością ruchową. Uzyskane wyniki umożliwiłyby identyfikacje rozmaitych czynników i oszacowanie ich siły wpływu na aktywność osób niepełnosprawnych ruchowo.

W przypadku państwa pytań z przyjemnością odpowiem na wszystkie drogą mailową (idm.mbox[małpa]gmail.com).

Z chęcią także podzielę się wynikami badań, za równo wynikami (ważne jest odnotowanie daty wypełnienia ankiety abym mógł ją zidentyfikować).

link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-33689.html
Nadrzędny - Autor w-zetka Dodany 2013-04-09 19:32
Tylko dlaczego nabytą przed 5 rokiem życia, jeśli nie ujmuje tego tak szczegółowo temat pracy? Pozostałe badania dla innych kategorii wiekowych nabycia niepełnosprawności już zrobiona? :-) Tylko z ciekawości pytam.
Nadrzędny - Autor idm.mbox Dodany 2013-04-09 19:40