www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Prośba o pomoc w badaniach do pracy mgr :( (2015 - wyświetleń)
Autor Aniusia Dodany 2014-05-31 16:51
Na początku chciałabym bardzo wszystkich przeprosić, ze jestem kolejną która wrzuca ankietę. Wiem, że jest to dla Was męczące, ale jesteście dla nas często jedyną nadzieję, a na pewno największymi ekspertami w tym temacie, tylko dzięki Wam jesteśmy w stanie napisać rzetelną i dobrą pracę dyplomową !  :-)

a więc ...

Witam :-),
Mam na imię Ania, jestem studentką pedagogiki specjalnej specjalność Profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową na Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Wybrałam ciut nietypowy temat jak na specjalność, ale zawsze staram się pisać pracę na tematy dla mnie ważne i takie, które dotykają mnie lub ludzi dla mnie bliskich :-)
Piszę prace magisterską na temat: Dofinansowanie z PFRON a aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych.

Poszukuję chętnych osób do wypełnia ankiety. Badania są całkowicie anonimowe. Ankieta jest bardzo krótka i składa się z pytań z zamkniętych i 3 otwartych.

Ankieta nie jest skierowana tylko dla osób, które są aktywne zawodowo bądź, które korzystają z dofinansowania z Pfron, tylko do wszystkich bo każdego zdanie na ten temat jest bardzo ważna, każda opinia coś wnosi i ukazuje jak jest na prawdę.

Oto link to ankiety, bardzo proszę o jak największą ilość wypełnionych ankiet,ponieważ potrzebuje ponad 100 ankiet, a na razie mam 0 :-( a obrona już 25 czerwca, jeśli oczywiście mi pomożecie :-)

https://docs.google.com/forms/d/1TcT9VEdxW6JRFojFr_-PHKESUF2VjnvBEnm9iv55Zzg/viewform

Nie będę ukrywać, że jesteście moją jedyną nadzieją, gdyż trudną jest mi się dostać do zakładów pracy, w których zatrudnione są osoby niepełnosprawne  :-(

pozdrawiam i dziękuje
Ania :-)