www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Student z Mazur i nielegalna działalność (6227 - wyświetleń)
- Autor Kamil Bowie Dodany 2014-12-04 10:09
Witam wszystkich. :-)

Jestem studentem na UWM w Olsztynie, a to mój pierwszy post i w sumie po tym wstępie można z łatwością przewidzieć, że skoro pojawiam się znikąd, to pewnie mam jakąś ankietę. Bardzo przepraszam i mam nadzieję, że nikogo nie urażę tym, że wpraszam się z prośbą.

Ankieta jest krótka (13 pytań, nie zajmie więcej niż 3-6 minut), anonimowa i potrzebna mi do pracy licencjackiej.

Dotyczy tematu raczej nam wszystkim bliskiego - szarej strefy, czyli nielegalnego obrotu legalnymi towarami/usługami (handlowanie przez babcie jajkami i kapustą, udzielanie korepetycji, zatrudnianie "na czarno", itd.) Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Szukam respondentów wśród różnych środowisk i bardzo liczę także na opinie pochodzące od osób niepełnosprawnych czy też z nimi powiązanych.

Jeszcze raz przepraszam, że tak prosto z mostu. :-) Jeśli miejsce dla tego postu okaże się być niewskazane, a sam post usunięty, oczywiście nie będę mógł mieć tego za złe.

Link zamieszczam poniżej i z góry bardzo dziękuję za pomoc.
http://moje-ankiety.pl/respond-71121.html
Nadrzędny - Autor W z K Dodany 2014-12-04 13:46
Kamil! Proszę nie obraź się ale Twój post przeczytałem z delikatnie mówiąc mieszanymi uczuciami. Rozumiem zadanie jakie przed Tobą stanęło ale zapachniało to trochę jakbyś szukał donosicieli.
Proszę przeredaguj ten post( zamieszczając w tym samym wątku) aby nikogo nie obrazić. Może wtedy doczekasz się dyskusji ?
                                                                     Waldi.
Nadrzędny - Autor Iota Dodany 2014-12-04 16:15
Panie Waldku,

Treść ankiety jest na tyle ogólna, że na jej podstawie raczej nie da się „donosić” - wiem, bo wypełniłam.