www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Wada wzroku -10 (9677 - wyświetleń)
- Autor asia.lubawa Dodany 2007-08-14 22:50
mam dużą wadę wzroku, nosze okulary o mocy -9,5 i -9 ale moja wada jest troszkę większa niż moc okularów. czy przysługuje mi jakiś stopień niepełnosprawności?? jestem studentką i podobno ze stopniem nawet lekkim dostaje się dofinansowania do studiów. wogóle się w tych sprawach nie orientuje i prosze o pomoc jak o taki stopien sie starac.
P.S mam jeszcze niedoczynnośc tarczycy ale małą i skolioze. dziekuje ze pomoc
Nadrzędny - Autor robert matycz Dodany 2007-08-15 19:42
WITAJ,proponuję pójść do lekarza okulisty i poprosić zeby wystąpił pisemnie z wnioskiem o rentę,wniosku pewnie miec nie bedzie,to trzeba wziąść go zusu,a tam można by się spytać o wzrok-renta,pozdrawiam,robert z warszawy.a może spytaj się lekarza-czy takie coś jest operowane?wydaje mi się,że tak.powodzenia.
Nadrzędny - Autor asia.lubawa Dodany 2007-08-15 20:45
Jest operowane na pewno laserowo, ale niestety na razie mnie nie stac bo kosztuje ok 2.5 tys na jedno oko. dziękuje za odpowiedz
Nadrzędny Autor robert matycz Dodany 2007-08-16 06:15
witaj,a nie można na ubezpieczalnie-NFZ?wydaje mi się,ż tak,a raczej jestem pewny,że tak,lekarz okulista powinien to wiedzieć i cię poinformować,a jeśli nic nie mówi,to jest szmatławiec,jeśli spotkasz się z nazwą przychodni'medycyna rodzinna'tam gdzie mieszkasz,to idz tam,to są przychodnie w całym kraju,ale nie we wszystkich miastach.to są SUPER PRZYCHODNIE I SUPER PRACUJĄCY LEKARZE-na inną przychodnie bym nigdy w życiu nie zamienił.pamiętaj-'MEDYCYNA RODZINNA'.i życzę POMYŚLNOŚCI ORAZ ZDROWIA.
Nadrzędny Autor Zygmunt Dodany 2007-08-16 09:24
Wiatm