www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Łodzianie pomóżcie! (2451 - wyświetleń)
- Autor blahzay Dodany 2007-09-03 13:46
Witam. Nazywam się Błażej Sosnowski. Jestem studentem Gospodarki przestrzennej. Piszę pracę magisterską pt. Warunki życia niepełnosprawnych w łodzi. Bardzo Was proszę o wypełnienie ankiety http://www.ankietka.pl/3933/warunki_zycia_niepelnosprawnych_w_lodzi.html    
Ankieta jest anonimowa, wypełnia się nią online - zajmie to nie więcej niż 5 minut!! Dziekuje za pomoc i pozdrawiam

PS. W pytaniu drugim nalezy wpisywac nazwy lub\i ulice przy ktorych znajduja sie obiekty oraz ich oceny
Nadrzędny - Autor miet147 Dodany 2007-11-01 05:10
Mój Boże!-Błahazy-chociaż z racji wykonywanego kiedyś zawodu i skojarzenia z nazwą twojego miasta,zupełnie inne słowo pcha mi się tu na klawiaturę,zamiast szargać boskie świętośći
  Gratuluję świetnego kabaretowego numeru,że rejestrując się na stronie forum sprytnie ukryłeś w swoim profilu nazwisko i imię
  Czuję się zaszczycony,że wybrałeś mój rozklekotany wózek inwalidzki by nim wjechac na wyżyny łodzkiej magisterskiej inteligencji
Ponieważ jak informujesz piszesz pracę magisterską o warunkach życia ON-to są takie jak kondycja wózka o którym wcześniej wspomniałem

Mam tylko nadzieję,że jak już skończysz studia i z tytułem magistra obejmiesz jakieś ważne stanowisko w którymś z ważnych urzędów-to nie zapomnisz o niepełnosprawnych a podejmowane przez ciebie decyzje nie będą,kolejną sceną dla potrzeb kabaretu. A znasz to?
Dwie blondynki chciały na urlop maluchem jechać do Ameryki
Jedna mówi że przez ocean nie ma szosy
-ty durna autem dojedziemy do Łodzi a dalej to już popłyniemy
Ucz się więc Błahazy byś nie skończył na poziomie intelektualnym godnym tego dowcipu
serdecznie pozdrawiam
Mietek
Nadrzędny Autor WERBENA Dodany 2007-11-01 08:30
Cześć.