www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / zmotywować tych jeszcze niezmotywowanych... (10015 - wyświetleń)
- Autor anulka12 Dodany 2008-03-05 19:56
Witam Wszystkich,

jestem studentką AWF w Warszawie na kierunku Turystyki i Rekreacji, w tym roku bronię magistra na temat: "Motywacji uprawiania rekreacji ruchowej przez osoby z dysfunkcją ruchu" W związku z powyższym zwracam się z prośbą o pomoc w zebraniu niezbędnych mi informacji i wypełnienie ankiety:

http://www.23-04-2002.webpark.pl/

oraz rozesłanie mojej strony www, zawierającej powyższą ankietę:

Wybór tematu pracy był umotywowany doświadczeniem życiowym, które dotknęło mojego faceta bezpośrednio i jednocześnie mnie
pośrednio oraz fantastycznymi wykładami zaprezentowanymi na uczelni dot. turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych, a także chęcią przełożenia otrzymanych od Was informacji na moją przyszłą pracę - czyli propagowanie rekreacji ruchowej wśród osób z dysfunkcją ruchu jako magistra turystyki i rekreacji :-)

--
Z poważaniem
Anna Kołodziejczyk
Nadrzędny - Autor szczerbaty Dodany 2008-03-06 12:52
Kolejny magister ktory chce uruchamiac nieruchomych ha ha ha
Nadrzędny Autor Ella Dodany 2008-03-06 20:08
hehehe udany jesteś szczerbaty hehe

pozdrawiam niezmotywowana
Nadrzędny - Autor anulka12 Dodany 2008-03-06 20:58
owszem kolejny magister, ale niekoniecznie Tobie potrzeby...
Nadrzędny Autor szczerbaty Dodany 2008-03-07 10:06