www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Informatyk (10801 - wyświetleń)
- Autor Dorota17 Dodany 2011-10-27 17:56
Witam! Potrzebuje porady od "informatyka" otóż wysyłałam płytyCD z Rezonansem do Niemiec i ciągle dostaje odpowiedz że nie mogą odczytać tych płyt. Może ktoś mi poradzi dlaczego tak jest, to jest dla mnie ważne. Ja szukam lekarza-poruszam sie na wózku. Bede wdzieczna za odpowiedz.
Nadrzędny Autor Ella. Dodany 2011-10-27 18:28
Dorota spytaj Ioty w wątku Porady.
Nadrzędny - Autor Iota Dodany 2011-10-28 13:07
Pani Doroto,

Nie jestem informatykiem, co najwyżej "informatykiem" w cudzysłowie właśnie, ale taka sugestia:

Bez informacji dlaczego lekarze nie odczytać płyt *czy płyta w ogóle nie chodzi w napędzie, czy mogą ją przejrzeć, ale nie umieją uruchomić), nie sposób doradzać. Może chodzić o zrysowanie czy uszkodzenie płyty, o niewłaściwy format nagrania, o to że nie mają odpowiedniego sprzętu do odtwarzania (oczekiwali, że dostaną te pliki w jakimś konkretnym formacie). Bez dodatkowych informacji nie da się udzielić szczegółowej odpowiedzi - dokładnie tak jak lekarz nie może przepisać leczenia tylko na podstawie deklaracji "Źle się czuję" - najpierw musi ustalić, czy pacjenta boli ząb, czy złamał nogę.

Przydałyby się dokładne informacje o tym JAK lekarze z Niemiec kazali Pani te zdjęcia przysłać, JAK je Pani nagrała i wysłała oraz - jeśli może zdobyć Pani taką informację - co dokładnie oznacza stwierdzenie że "nie mogą odczytać płyty". Wiem, że to dużo, ale "nie działa" to jeden z najtrudniejszych problemów w informatyce czasami - bo nie wiadomo co dokładnie "nie działa".
Nadrzędny - Autor Dorota17 Dodany 2011-10-28 17:43