Musiałem się odzwyczaić od starego wózka, co wywołuje nieco mieszane uczucia typu „fajny ten nowy ale jednak czegoś mi brakuje”. Nowoczesny wygląd to oczywiści duży plus, ale nie o to chyba nam chodzi. Niewidoczne elementy regulacji tzn. ładnie schowane, ale wszystko dostępne intuicyjnie. Uwagę zwraca owalna rurka ramy – bardzo efektownie wygląda i z tego, co mi powiedziano owal jest bardziej wytrzymały od koła. Mam nadzieję, że to się sprawdzi, bo jestem ciężki. Wytrzymałość ramy była głównym powodem dla, którego zdecydowałem się na Helium. O tej wytrzymałości wiem z tego co mnie zapewniano, ale mamy wiosnę i mam zamiar ostro katować nowy nabytek przez cały okres gwarancji.
Jeśli chodzi o samą jazdę, to moim zdaniem bardzo łatwo się toczy i szybko lekko reaguje na skręty (tu mają też znaczenie nakładki gumowe na ciągi, jakich używam bo jestem tetra). Wózek jest wygodny, ale to kwestia pomiaru i tego, co kto lubi, można go dopasować do własnych potrzeb. Oparcie nieco podwyższone na zamówienie. Z tyłu oparcia dodano niewielką torbę z kieszeniami – to dobre rozwiązanie tylko dostęp mam tylko prawą ręką bo lewą bym i tak nic nie wyjął i to też trochę utrudniony przez rurkę z tyłu. Koła szybko się odpinają, rama lekka łatwo wchodzi do auta (golf4) nie wiem jak do mniejszych. W wózku mam wysoką ramę siedziska: wysokość siedziska robią max. do 55 cm. ważne dla osób wysokich i lubiących siedzieć też na części ud. Wózek łatwo reaguje na skręty. Prosta i szybka regulacja środka ciężkości za pomocą tylko 2 śrub bez konieczności zdejmowania osłony bocznej. Wózek posiada regulację zbieżności/rozbieżności tylnego, koła, może się kiedyś przyda, jak dotychczas nie było mi nigdy potrzebne. Podnóżki z platformą; regulacja kąta i głębokości z płytami ustawiającymi - wygodne, ale spastyczność jak zawsze robi swoje i potem trzeba nogi poprawić. A ogólnie wózeczek jest naprawdę super. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony z decyzji może tylko o kilka bajerów za wiele chciałem a teraz widzę, że nie są mi potrzebne.