Witam.
>Link do strony niestety jest nieaktywny ( strona zostałą zdjęta z serwera).
Szanowna Pani. Ostatnio wczoraj, zaraz po przeczytaniu Pani uwagi, wzgledem nieaktywnosci strony, sprawdzilem ten fakt. Stropna jest i dziala wspaniale. Mysle, ze ma Pani jekies klopoty techniczne z serwerem. Ja wchodze na te strone z OPERY.
Na co mam zwrocic uwagę przy zakupie aktywnego wozka?
Pierwszy krok to skorzystac z refundacji w ramach programu "PEGAZ". Refundacja obejmuje 98% wartosci sprzetu. Pani wklad to 2%.
Zaczyna Pani od wizyty u specjalisty (neurochirurg, neurolog, nie wiem czy ortopeda-trzeba by sprawdzic).
Tam Szanowna Pani przedstawia potrzebe zakupu w ramach refundacji oczekiwanego sprzetu.
Bardzo wazne! Specjalista, na specjalnym druku a4 " SWIADECTWO ZDROWIA", wypelnia opisujac wnikliwie Pani stan chorobowy i dysfunkcje manualne calego ciala. Czyli:rak, konczyn dolnych, glowy, tulowia.
Do tego specjalista wystawia specjalne zlecenie na owy sprzet. Na nim zaznacza specjalnym kodem: jaki to ma byc wozek i w jakich granicach cenowych. Ten dokument jest bardzo wazny. Od niego zalezy niemal wszystko.
Oba te dokumenty sa scisle ze soba zwiazane. Bo okreslaja rodzaj sprzetu poprzez Pani mozliwosci ruchowe i oczekiwania. Wlasnie o swych oczekiwaniach wzgledem sprzetu Trzeba rozmawiac ze specjalista w/w.
Potrzebne dokumentu dodatkowe do tej sprawy to:
1/ orginal orzeczenia lekarskiego stanowiacego o grupie i rodzaju niepelnosprawnosci;
2/ kserokopia decyzji, stanowiacej o wysokosci swiadczenia;
3/ wykaz dochodow z niezbednych miesiecy ( brutto);
4/ swiadectwo zdrowia, wystawione od specjalisty;
5/ zlecenie na sprzet, wystawione rowniez od specjalisty;
Nastepnym krokiem, bedzie wybor Szanownej Pani, co do drogi zalatwiania tej sprawy. Ma Pani dwie. Albo przez PCPR, najblizszy Pani miejscu zamieszkania, albo odrazu w PFRONie. Ja wybralem droge odrazu do PFRONu. Wydala mi sie bardziej skuteczna i rzetelna.
Specjalne druki na refundacje w ramach programu "PEGAZ", moze Szanowna Pani pobrac w oddziale PCPR lub w PFRONie. Trzeba je wypelnic. Caly pakiet dokumentow sklada Pani w PFRONie. Mozna przeslac poczta.
Jedynie koncowa umowe podpisuje sie z PFRONem, osobiscie.
Nastepnie otrzyma Pani wezwanie do podpisu umowy. Wtedy bedzie musiala Pani zadecydowac, jak firma bedzie ta, od ktorej Pani kupi sprzet. To juz jest calkowita decyzja Szanownej Pani. Ja wybralem "ALUREHAB", gdyz wspaniale zalatwili mi sprzet domowy i teraz sprzetr na zewnatrz. Ja w domu mam wozek typu "NETI", gdyz do moich domowych potrzeb, calkowicie mi wystarcza. Natomiast do poruszania sie na zewnatrz, to bajka nie wozek. Jest calkowicie dostosowany do mych potrzeb na zewnatrz.
Podalem Szanownej Pani dane kierownika sprzedazy z firmy ALUREHAB, lecz On jest na wojewodztwo lubuskie. W Pani wolewodztwie rowniez jest przedstawiciel tej firmy. Jesli bedzie trzeba, sam sie dowiem, tyle ze prosze o podanie wojewodztwa wzglednie adresu.
Na zyczenie przyjedzie do Pani przedstawiciel firmy i omowi Pani z nim, wszelkie uwagi i oczekiwania co do rodzaju i jakosci wozka. To sa profesjonalisci. Po podpisaniu umowy, spotyka sie Pani z przedstawicielem firmy, ktory ma specjalne katalogi i uzgadnia z Pania wszelkie uwagi, co do funkcji, rodzaju usprawnien i innych wymagan. Ta firma bardzo jest firma bardzo elastyczna, wiec beda sie starali dostosowac do Pani wymagan.
Podam jeszcze nr. teleonu do firmy to: +48 / 042 270 18 00;
faks : +48 / 042 270 18 01;
Mysle, ze bedzie Pani z nich zadowolona.
Pozdrawiam serdecznie.
Zygmunt