www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Pracownik Działu IT (Helpdesk) z orzeczeniem - praca zdalna (197 - wyświetleń)
- Autor RejestracjaBPO Dodany 2024-07-19 11:14
BPO NETWORK Sp. z o.o.

Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.
Dla pracowników oferujemy pełną opiekę, stały kontakt, dostęp do psychologa, kadr, prawnika itd. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Pracownik Działu IT (Helpdesk) z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: Praca zdalna

Wymagania:

● Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
● Wykształcenie w kierunku informatycznym (technikum informatyczne lub studia z zakresu IT
● Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów technicznych w formie zdalnej – w tym obsługa narzędzia Pulpit Zdalny
● Umiejętność instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego
● Zdalna obsługa klienta (kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT)
● Umiejętność pracy w zdalnym zespole pracowników
● Gotowość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
● Komunikatywność
● Skrupulatność
● Zaangażowanie i odpowiedzialność za swoją pracę i powierzone zadania
● Własny komputer (dodatek do wynagrodzenia)
● Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania

Mile widziane:

● znajomość języka angielskiego, ze względu na anglojęzycznych pracowników w naszym biurze

Obowiązki:

● Wspieranie pracowników w zakresie systemów informatycznych
● Terminowa i rzetelna realizacja zgłoszeń
● Instalacja i konfiguracja komputerów i sprzętu sieciowego
● Utrzymanie infrastruktury komputerowej i sieciowej w ponad 250 salonach w całej Polsce, Centrali Głównej oraz Centrum Logistycznym.
● Kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT.

Oferujemy:

● Umowa o pracę
● Praca zdalna
● Pełna opieka ze strony BPO Network
● Bony na produkty firmy
● Dodatek za używanie własnego komputera
● Możliwość sorzystania z pakietu Luxmed
● Możliwość  z ubezpieczenia
● Fundusz świadczeń pracowniczych

Kontakt w sprawie ofert pracy:

Ilona
798 951 967
rekrutacja@bponetwork.pl

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=af28f6b95a2140cda3d52dc059c0d54e

APLIKUJ TERAZ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

JEŚLI CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY OGŁOSZENIE JEST JESZCZE AKTUALNE, ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ
http://www.bponetwork.pl/oferty-pracy
Nadrzędny Autor Kajetannka3 Dodany 2024-08-29 10:23
Szczególnie takie stanowiska jak HelpDesk IT są szczególnie zobowiązane do monitorowania i prowadzenie ewidencji swojej pracy, na podstawie czego następuje rozliczenie godzi takiej pracy https://lokalnyreporter.pl/2024/07/23/rozliczenie-czasu-pracy-a-ewidencja-czasu-pracy-roznice-i-podobienstwa/ . Ewidencja czasu pracy powinna być prowadzona regularnie i systematycznie, aby zapewnić dokładność i rzetelność zapisów. Rozliczenie czasu pracy, oparte na tych zapisach, pozwala na dokładne wyliczenie wynagrodzenia, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania firmy. To bardzo ważne, szczególnie w tym zawodzie.
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Pracownik Działu IT (Helpdesk) z orzeczeniem - praca zdalna (197 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill