www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Mam pytanie umowy o pracę (4411 - wyświetleń)
- Autor emil84 Dodany 2009-10-03 18:03
Witam. Jestem osobą niesłyszącą (noszę aparat i słyszę normalnie). Mam stopień umiarkowany i rentę stałą. Studiuję zaocznie i składam wniosek do stypendium. Chciałbym iść do ochrony w sklepie handlowym tylko nie wiem jaką mam mieć umowę o pracę aby ZUS i Stypendia nie widzieli że pracuję ? Dziękuję.
Nadrzędny Autor pola01 Dodany 2009-10-03 18:26
czy ja dobrze rozumiem, że pytasz tutaj, jak łamać prawo?
Nadrzędny Autor bluengel Dodany 2009-10-03 18:40
Że jak?
ZUS może się ewentualnie nie dowiedzieć wyłącznie, jeśli nie będziesz miał ŻADNEJ umowy o pracę, czyli będziesz zatrudniony nielegalnie. Oczywiście, do czasu, aż ktoś zyczliwy nie doniesie.

Ale gratuluję śmiałości w zadawaniu takich "sprytnych" pytań... I to student... Boże, chroń ten kraj...
Nadrzędny Autor Ella Dodany 2009-10-03 18:53
I ja jestem zaszokowana. Tym bardziej że z pracą krucho. Oszustwo ma krótkie nogi. Nie polecam.
Nadrzędny Autor Boginka Dodany 2009-10-03 18:55 Zmieniony 2009-10-03 18:58
UWAGA: Nie jestem ekspertem Integracji, więc moje wypowiedzi należy sobie dla bezpieczeństwa jeszcze samemu sprawdzać.

> nie wiem jaką mam mieć umowę o pracę aby ZUS i Stypendia nie widzieli że pracuję ?