www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / Wychowanie dziecka z niepełnosprawnością (3797 - wyświetleń)
- Autor milenaB Dodany 2013-07-30 10:54
Dzień dobry,
Jestem studentką oligofrenopedagogiki w Olsztynie. Pisze pracę licencjacka na temat roli ojca w wychowaniu dziecka z niepełnosprawnością. Temat uważam za wyjątkowo ciekawy, gdyż rzadko na wychowanie dziecka patrzy się z perspektywy taty. Jednak do ukończenia pracy brakuje mi opinii właśnie tatusiów ;-) Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby ktoś zechciał podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami i przeżyciami. Wszystkie opinie są dla mnie bardzo ważne. Chciałabym dowiedzieć się również jak według mam, mężczyźni radzą sobie w wychowaniem swoich pociech. W żaden sposób nie chcę ingerować w prywatność i zagłębiać się w życie osobiste, dlatego też jeśli zachcą Państwo udzielić mi odpowiedzi na ten post podaje swój adres email gdzie mogą Państwo skontaktować się ze mną anonimowo.

m.bakierzynska@o2.pl

Bardzo zależy mi na poznaniu, a może nawet zrozumieniu jakie przeżycia towarzyszą przy wychowywaniu dziecka. W celu sprecyzowania tematu i być może pomocy dla Państwa przesyłam poniżej kilka pomocniczych pytań.
1.Wiadomość o niepełnosprawności dziecka:
Kiedy dowiedział się Pan o niepełnosprawności?
W jaki sposób dowiedział się Pan o niepełnosprawności?
Jakie emocje towarzyszyły Panu po tym jak dowiedział się Pan o tym, że dziecko urodzi się niepełnosprawne ?
Czy po otrzymaniu informacji o niepełnosprawności dziecka, zastanawiał się Pan nad przyszłością zarówno własną jak i całej rodziny?
Czy kiedykolwiek myślał Pan o opuszczeniu rodziny ?
Czy bardzo zależało Panu na opinii dalszej rodziny ? 
Czy bał się Pan reakcji  rodziny na temat niepełnosprawności swojego dziecka?
Czy obawiał się Pan reakcji otoczenia ?
2. Życie rodzinne.